شیرتری: پرتغالی ها شیفته حجابم شدند/پورتو مرا می خواست/محمدیان جویای حالم بود

صغره نکردم

لژیونر تیم ملی والیبال بانوان که به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را تا انتهای لیگ پرتغال همراهی کند سرانجام در گفت و گویی اختصاصی با هیات تهران لب به سخن گشود و به تمامی شایعات در این خصوص پایان داد.

نگین شیرتری در گفت و گو با سایت هیات والیبال استان تهران گفت: متاسفانه از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدیدی شدم که همین موضوع باعث شد نتوانم تیم آبِش را در ادامه لیگ برتر پرتغال همراهی کنم و برای مداوا به ایران بازگشتم.

وی ادامه داد: عجیب بود زمانی که به ایران بازگشتم هیچ خبری از مصدومیتم در جایی ندیدم و کسی به این موضوع نپرداخت اما بعد از مدتی شایعه جراحی را مطرح کردند در حالی که خوشبختانه نیازی به عمل ندارم.

وی افزود: محمدیان نایب رییس فدراسیون خوشبختانه جویای احوالم بود و جلسه ای هم با کمپدلی داشتیم که در آن نشست آله قبل از صحبت درباره حضور در اردوی تیم ملی اولویت اول را بازگشت سلامت و ادامه روند درمان تا زمان بهبودی عنوان کرد که این موضوع باعث دلگرمی من شد.

شیرتری درباره دیدگاه خود از سرمربی ایتالیایی تیم ملی عنوان کرد: آله تجربه جدیدی برای تیم ملی خواهد بود و معتقدم با توجه به سابقه ای که او در ایتالیا داشته و از طرفی مورد حمایت ولاسکو نیز بوده تیم ملی ایران بتواند با وی به سکوی آسیایی فکر کند.

وی با ابراز امیدواری به تحقق رویای کسب مدال بانوان در بازی های جام آسیا گفت: همه چیز به بازیکنان تیم بستگی دارد، بچه ها اگر بخواهند می‌توانند طلسم چندین ساله را بشکنند فقط به شرط آنکه خودمان بخواهیم و از نظر ذهنی خود را بالاتر از حریفان آماده سازیم آن وقت است که می توانیم به رویای دست نیافتنی پس از ۴۶ سال برسیم.

بانوی لژیونر ایرانی تجربه بازی‌ در پرتغال را مفید دانست و با رد شایعات ضعیف بودن لیگ این کشور تاکید کرد: اظهار نظر در این زمینه از سوی برخی که حتی سابقه حضور در لیگ داخلی هم نداشتند برایم جالب بود، لیگ پرتغال یکی از پویا ترین لیگ های اروپا به شمار می رود و تیمی که من در آن بازی می کردم در چلنج کاپ اروپا حضور داشت که این خود گواه از سطح بالای سوپر لیگ آن ها دارد، حتی بازیکنان برزیلی مطرح که در المپیک های قبلی برای تیم ملی این کشور به میدان رفتند یا بازیکنان شاخصی از آمریکای لاتین که به دلیل تعدد بازیکن فرصت حضور در تیم ملی خود را نداشتند در تیم های پرتغالی مقابل ما صف آرایی کردند.

شیرتری با اشاره به داشتن چند پیشنهاد برای ماندن در اروپا اذعان کرد: پرتو اولین تیمی بود‌ که برای فصل بعد به من پیشنهاد داد حتی ۲ پیشنهاد هم از تیم های سوئیسی داشتم اما ترجیح دادم ابتدا مصدومیتم را درمان و سپس برای فصل بعدی تصمیم گیری کنم،من بازی در اروپا را دوست دارم و اولویت اول من بازی در لیگ های معتبر اروپاییست چرا که احساس می کنم در این صورت اگر پیشرفتی برای من حاصل شود می توانم از آن برای انجام بهترین بازی ها در تیم ملی استفاده کنم.

وی با اشاره انجام بازی با پوشش اسلامی در قلب اروپا اظهارداشت: پرتغالی ها شیفته حجابم شده بودند حتی کاپیتان و تعدادی از هم تیمی هایم پوشش اسلامی را یکبار در تمرین امتحان و از این نوع پوشش به شدت استقبال کردند.

شیرتری در بخش دیگری از صحبت هایش در خصوص سطح مربیان پرتغالی اذعان کرد: پرتغال لیگ ضعیفی ندارد بلکه معتقدم مربیان این لیگ سزاوار نیستند و به جرات می توانم بگویم مربیان ایرانی به مراتب سطح بسیار بالاتری نسبت به آنان دارند.

پاسور تیم ملی ایران در ادامه به سوالات مخاطبان نیز پاسخ داد، شیرتری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پیراهن شماره ۱۳ را به تن می کند، گفت: من در ۱۳ سالگی به اردوی تیم ملی دعوت شدم و همان زمان هم خیلی اتفاقی تنها شماره ای که باقی مانده بود همین شماره بود که در نهایت همان را پوشیدم و جالب است بدانید بر خلاف تصورات عموم که دل خوشی از این عدد ندارند، شماره ۱۳ نه تنها برایم نحس نبود بلکه خاطرات خوشی هم از آن به یادگار دارم.

شیرتری همچنین با‌ تکذیب شایعاتی پیرامون سن خود عنوان کرد: واضح می گویم متولد ۱۲ / ۱۲ / ۱۳۷۶ هستم و ۲۵ سال سن دارم، هرگز صغره سنی نکردم و این بازگو کردن این مطالب آن هم در حوزه بانوان بیشتر به جوک می ماند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پست پاسوری را انتخاب کرده اظهار داشت: می دانید که پدرم مربی والیبال است و والیبالم را مدیون او هستم،من در ابتدا اسپکر بودم اما از آنجا که پدرم تشخیص داد در پست پاسور می توانم بهترین عملکرد را داشته باشم به صلاحدید وی‌ از نوجوانی به عنوان پاسور وارد میدان شدم.

شیرتری در پایان درباره هدف خود عنوان کرد: من فقط به تیم ملی و بازی در بهترین لیگ های جهان فکر می کنم و تنها هدفم کسب خوش رنگ ترین مدال برای تیم ملی ایران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

-- بارگیری کد امنیتی --